בסוף תהליך הרכישה באתר (בשלב הקופה) מתווסף מחיר משלוח המוצר/ים ללקוח (זאת בנוסף למחיר המוצר המוצג באתר). הזמנות שנכנסות עד 12 בצהריים יגיעו לרוב אחרי יום עד שני ימי עסקים לערים הגדולות. למקומות קטנים ייתכן ויקח עוד כמה ימי עסקים. השליחים עושים כמיטב יכולתם לחלק כל חבילה הכי מהר שניתן, אך לפעמים ישנם עיכובים שתלויים בכביש. הזמנות שנכנסו אחרי 12 בצהריים יתעכבו בעוד יום עסקים. אם ניתן להשאיר את המשלוח ליד דלת הבית שלכם, GO NUTS ממליצה על האופציה הזו. לחילופין, ניתן לתת את הכתובת בעבודה, או במקום בו אתם נמצאים בשעות היום. השליח יתקשר אליכם כשיתקרב לאיזור של הכתובת שנתתם, אם לא תהיה תשובה הוא ימשיך הלאה והמשלוח עלול להתעכב בעוד יום או יותר, לכן אם אתם לא בטוחים שתהיו זמינים רצוי לתת מספר נוסף של מישהו שיכול לענות ולתאם את קבלת המשלוח עבורכם. אין באפשרותנו לתזמן מראש משלוחים. אם ברצונכם לעדכן חלק מהפרטים שנתתם עבור המשלוח, כתבו לנו ל gonutsisrael@gmail.com אם בחרתם באופציה של “איסוף עצמי”, כתבו לנו ל gonutsisrael@gmail.com או התקשרו ל 0507752070 כדי לתאם את האיסוף. GO NUTS לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות השבתות וכיוצ”ב. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח.
אנו בGO NUTS עושים כל שביכולתנו כדי שתקבלו את הסחורה באופן מושלם.היה וקרה וקיבלתם מוצר פגום, אנא כתבו מייל ל- gonutsisrael@gmail.com צרפו תמונה של המוצר הפגום ואת מספר ההזמנה, ואנו נזכה אתכם במחירו. ביטול עסקה על ידי לקוח יעשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ״א – 1981 (״חוק הגנת הצרכן״).
במידה והחליט לקוח לבטל את ההזמנה לפני שעברה לביצוע, יוכל הלקוח לבטל את ההזמנה על ידי פניה לשרות לקוחות החברה בכתובת gonutsisrael@gmail.com במקרה כזה יזוכה החבר במלוא התשלום שנגבה.
בכל מקרה החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות ההחזרות של מוצרים מעת לעת. מוסכם שבכל המקרים הללו החברה לא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שיגרם ללקוח או לצדדים שלישיים בגין ביטול העסקה.