מגש אירוח טבעוני

מגש אירוח טבעוני – טעם, בריאות ואיכות ללא פשרות

פירות יבשים ופיצוחים הם דרך טעימה, בריאה וקלה להתחיל אירוח טבעוני מוצלח. אם אתם רוצים להזמין מגש אירוח טבעוני כדי להעניק מתנה לעובדי המשרד, אות תודה לחבר קרוב, משלוח מנות, נשנוש בארוחה משפחתית או אפילו סתם כדי להתפנק בבית –  GO NUTS פיצוחים בריאים זה המקום המושלם בשבילכם. הנה מספר סיבות להזמין אצלנו:

  • מגשי אירוח טבעוניים עשירים – אנו מספקים מבחר רחב של מגשי אירוח טבעוניים, כך שתוכלו למצוא את האופציה המועדפת עליכם ולהזמין אותה. המגשים שלנו מלאים עד אפס מקום בתמרים, משמשים מיובשים, אגוזי מלך, אגוזי קשיו, שקדים ועוד המון אגוזים ופירות יבשים משובחים. אנו מבטיחים כי אתם או האדם שיקבל את המגש המיוחד לא תוכלו להפסיק לנשנש.
  • ללא סוכר לבן – אנחנו משתמשים בסילאן להמתקה, המעניק למוצרים טעם טבעי ומתוק במידה הנכונה. הסילאן עשיר במינרלים וויטמינים, מה שהופך אותו לחלופה בריאה וטעימה.
  • אריזה אסתטית ומוכנה להגשה – המארזים שלנו מגיעים באריזה אסתטית ומרשימה, מוכנים להגשה או למתנה. כל מארז נארז בקפידה כדי לשמור על הטריות והאיכות של המוצרים. חשוב לציין כי מגשי הפירות היבשים שלנו נארזים על ידי עמותת עמיחי, כך שבכל רכישה אתם תומכים בעשייה חברתית.
  • משלוח מגשי אירוח טבעוני עד הבית – בין אם אתם רוצים להזמין לאירוח ביתי או מארז מתנה טבעוני, אנו מבצעים משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ. במידת הצורך ניתן גם להגיע לאסוף את המגש ישירות מהחנות שלנו.
  • מחירים משתלמים – טובת הלקוחות שלנו היא במקום הראשון, לכן אנחנו שמים דגש על אספקת מגשים מעולים במחירים משתלמים, כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהמוצרים המיוחדים שלנו.

מחפשים משלוח מנות לטבעונים? מעוניינים לשלוח מארז טבעוני מתנה? כל מה שנותר לכם זה להחליט איזה מגש הוא המושלם עבורכם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות.